Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 13:36 - Да разлаем кучките
Автор: monalisa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5714 Коментари: 17 Гласове:
0



    Тя е добро момиче....Свенлива е, все още се изчервява при комплимент от мъж, няма цинизми в речника си, мислите са й чисти, непорочни, добродетелите й са толкова много, че описват фин ореол около русата й главица. Тя уважава семейството си, има куп приятели, обожатели, а в чистия й детски поглед се отразява илюзията за светло бъдеще и утопията за принца на бял кон..................................

    Тя е вече млада жена...Изиграва добре сцената със свенливия поглед, мъжките комплименти са й втръснали, защото вече не са й нужни...Псува сравнително добре, все още не е вулгарна. Мислите й са пълни с битовизми, чертае схеми за поредните "битки" с хора и обстоятелства, които я очакват всяка сутрин, щом отвори очи...Мислите й са омърсени от цинизма на ежедневието. Останали са й няколко основни добродетели, от които не може да се откаже, заради извехтялите си принципи. Финият ореол остава в детството, сега тя вместо него носи ... шапки. Все още уважава и подкрепя със същата сила семейството си, но приятелите й се броят на пръстите на едната ръка. Тя уволни голяма част от  прителите с годините, някои пък уволниха нея. Трима останаха верни, тя също им е вярна. Все още има обожатели, но тя не ги забелязва. В погледа й се отразява ежедневието и мисли за бъдещето си в единствено число.....
    Присмива се на онова малко дете, което мечтаеше за принца на белия кон, затова Тя реши да си купи собствен, но не един, а цяло стадо....
   
    От сладкото, малко, весело момиче останаха само снимките....
Вече не живее с илюзиите си, защото животът й показа, че е по-добре да живее с бруталната реалност и всеки опит да избяга от нея макар и за малко й струва много.
Затова тя реши, или може би го почувства емоционално, да се превърне в еманципирана и рязка жена. Е, разбира се и мъжете в този етап от живота й, й помогнаха да вземе това решение, по простата причина, че не можаха да й изтъкнат разумни доводи "против". 
    Сега тя е по-щастлива от преди....Осъзна, че източникът на щастие за една жена не се изчепрва с присъствието на мъж. Щастието дойде от само себе си след поредната спечелена макар и малка битка. На 25 тя вече има всичко, от което се нуждае една млада жена.  И против общоприетото правило - материално се осигури сама. Ако допреди две години тя си мислеше, че за решаване на едрите битови проблеми са нужни двама - днес тя го направи сама. И не беше трудно. Значи можело.....
    Тя се амбицира да не чака повече появата на Него, а да подреди живота си, да го напълни, да го завладее, да не зависи от някого.....
О    търси се от глупавото общоприето правило, че мъжът е силата и стабилността, че е закрилата...затова, тя стана силна, стабилна и се отърси от страха си колко е безнадежно да бъдеш сам. Май се превърна в мъж, но като се поразмисли... това не са вече качества на другия пол....Всъщност тя се превърна в жена.....

А наскоро взе, че се влюби....
Много й се искаше това да бъде някой снажен, синеок младеж с титлата Мениджър отпред, живеещ далеч от мама, с чувство за хумор и перспектива.....Да, ама не...
Тя се влюби в кола.....И реши да инвестира във връзката си с нея....Защото в крайна сметка всяка една разумна жена инвестира....А това е връзка с перспектива...Възбудата, която изпита от стоте коня в краката си не можеха да се сравнят с нещо друго попадало между краката й.
 Е, разбира се отстрани ще я гледат като държанка, която е тренирала дълго поза 69 докато си изработи колата, но ....на нея не й пука...Дори най-близкият й приятел я попита - "Кой те чука, за да имаш такава кола"? ...Преди време би му се разсърдила за този намек, но сега му отвърна - "Със сигурност, не ти!".
Тя вече не дава обяснения и не се оправдава за решенията си, защото не зависят от никого....
Работи колкото си иска и до колкото си иска късно вечер....Не трепери дали ще срещне след това нацупента физиономия на Мъжа....Не дава обяснения с кого излиза и къде. Господарка е на себе си.....
Не се държи лигаво, няма химикал с розово пухче, не чете инфантилните женски списания, които са най-добрата школа за проститутки, не вика Бърза помощ когато се счупи ноктопластиката й, не припада, когато седне на зъболекарския стол, отдавна не е плакала.
Преди без мъжко внимание не можеше, уважаваше силата им...по едно време ги намрази, сега вече ги съжалява..Особено онези, които си мислят, че могат да надделеят над нея или да отнемат осъзнатата й свобода....
Май всички така си мислят.....
Отдавна вече не подтиска силата си, за да не комплексира някой мъж, не играе вече ролата на бедното беззащитно зайче, за да направи удоволствие на някого.....
Тя реши да доставя удоволствие само на себе си......Да се наслади на живота си така, както смята за добре, без някой да й пречи, без да се задушава....

Вече не мълчи.....Не търпи....Не слуша.....Не вярва....

И ако това е измислена героиня, то със сигурност голяма част от жените се идентифицират с нея....Това ли било класическата кучка?

Добре, тогава нека  ги разлаем......











Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iana - Даже и на феминистките ще им става жал за мъжете, като прочетат този пост:)
24.04.2007 13:50
Ама какво да се прави, така си е. " Искам жената до мен да е силна и амбициозна, ама ако може да намира време да ми глади ризите и пере чорапите. А ако случайно има по-готина и доходна работа от моята, аз пък ще се комплексирам и няма да я чукам. А ако ме зареже ще е гадната КУЧКА!
цитирай
2. marty - Ох,
24.04.2007 13:52
Много ми хареса.
Пиши още една кучка.
Аз не станах сама.
Живота ме притисна в ъгъла и ми каза.
Избирай.
И аз избрах-
кучка.
И знаеш ли-
После ме заобичаха -
и Син и Мъж.
Това ти предстои.
Обич.
Повярвай ми.
цитирай
3. monalisa - Дотук четири расови кучки...:-)
24.04.2007 14:13
Айде, няма ли още? Моля френски булонки с панделки и злобни малки пинчери да не се впускат в коментари. Те не могат да лаят, а само джафкат....:-)
цитирай
4. vanguard - Ахахахаах,
24.04.2007 14:36
много е сладко. Расовите кучки се появяват, когато ги зареже някой "уличен помияр".
Това което си описала е по-скоро комплексирана, злобна и дребнава женица. Не знам за другите, в мен буди само съжаление.
Междо другото:
100 коня възбуждаха преди 18-20 години. Сега само на баничарките слагат такива мотори. Не че конете могат да са някакво мерило за каквото и да е.

цитирай
5. monalisa - Ох, на кака :-)
24.04.2007 15:09
Тук се появи един мъш....нека го поздравим за 3-те процента смелост, която прояви. Защо си мисля, че очи в очи не би събрал кураж да си изкажеш мнението. Де се буташ сред жените, бре? Ходи си пусни Евроспорт или се изплюй през терасата да ти олекне от последното ти разочарование. Някоя по-мъж от теб ли беше, а?
А относно конете - 165 са. Ама какво да ти обяснявам за свещената абревиатура VTEC. Можеш ли да ми напишеш какво се крие зад нея, а? А, не зареждай Google.....
цитирай
6. vanguard - :)
24.04.2007 17:07
Яна, рицарите отдавна им ръждясаха броните и мечовете. Кучешката урина върши чудеса с метала...
Та аз в качеството си на "омразен мъж", избирам вашето определение на кучка...
А ти, каке, представи си какво мога да направя ако ползвам 100% от смелостта си?! Да те открехна за едно нещо, което ще ти даде много вътрешен мир...винаги ще има някой който ще бъде по-мъж, по-жена, по-човек от теб. Това не се определя от великите приказки, нито от броя коне и определено не от количеството злоба, което можеш да избълваш за 20 секунди.
В случая мисля, че малкото момиче с ореол около главата си е било нещо много повече от огорченото и озлобено същество в което се е превърнало.
Колкото за "свещената абревиатура", не ми трябва Google...имам си специализиран софтуер.
цитирай
7. monalisa - Vangard, не звъни, щом не те натискат
24.04.2007 17:22
Къде се навря между шамарите? Какво разбираш ти от жени, след като има глупостта да се намесиш в женски разговор. От поста ми не лъха грам злоба, нито обиждам мъжете с него. Това е женска работа.Но е нормално - явно ти си се засегнал, защото си от тези мъже, за които пиша. Ти доказа, че съществуват. Само един душевно разклатен мъж може да се пали толкова на една женска тема. Не виждам злоба тук. Това е реалност за много жени, които са станали такива по принуда. Но явно ти не познаваш такива, само с фръцли ли общуваш? Жалко.
А ако имаше 100% смелост щеше да си признаеш сам на себе си, че не е нужно да се заяждаш с просто някого, а да отидеш и да кажеш всичко, което ти тежи сега на тази, която е предизвикала твоето негодувание. На мен да ми подмяташ - знаеш ли отъкде ми минава?
Аз душевния мир си го имам - за него пиша, бе момче. Намери своя...
цитирай
8. iana - Упс..истрих си предишния коментар без да искам...
24.04.2007 17:30
Нищо, не е като за пулицър.., а що се отнася до рицърите, ръждясали или не..ТАКИВА НЯМА...ама ако ти минава номера с дуспехите, давай Vanguard:)
Може примерно да направиш едно наддаване в blog.bg за вечеря с теб...Ще има мераклии, въпреки че ти е подпикана бронята :-D
цитирай
9. vanguard - Много се извинявам,
24.04.2007 17:55
тогава. Може би е трябвало да сложиш едно пояснение че този постинг е "само за бесни кучки".
Така или иначе, последното нещо което съм искал е да се заяждам и доколкото си спомням ти казах всичко с което предизвика моето негодувание.
Понеже виждам, че наистина ставам смешен бидейки единственият посетител на тоя постинга по "женските въпроси", ти пожелавам приятна вечер.
цитирай
10. vanguard - Яна,
24.04.2007 17:56
и този ти коментар не е за Пулицър, повярвай ми.
цитирай
11. saint - Бау бау бау
27.04.2007 14:43
Макар и да не съм кучка( куче съм) да се включа и аз по темата...
1. Не се ли изтърка тая тема с рицарите бре? Не ви ли писна? Има ги да, но времето е такова че са по- скоро като дон Кихот отколкото Крал Артур!
И понеже няма свестни рицари, няма и свестни дами- основен потребител на рицарите!
2. Страхотен пост!!! Наистина страхотен!
няма как по добре да се опише съвременната жена!
Една корекция само... плаха една такава....
Според мен все пак има любов, една такава по- правилна(мисля че отношението към колата е по- скоро силна привързаност... )! Мисля си че все още една жена може да изпитва :
-любов към мъж(изтински такъв)
-привързаност към колата си
-удоволствието от по- високият доход
и това да става в пълна хармония
и така нареченото щастие
Представи си следното:
Минаваш и вземаш мъжа си от работа(с твоята кола, той примерно няма), в.иза той в колата ти и ти подарява ягоди с думите ОБИЧАМ ТЕ , как мина денят ти? Ти го поглеждаш и си казваш: Красив е , мнооого е красив!!!
След това в леглото ти си се размазала (както винаги ) и му казваш : от днес ще изкарвам 2 пъти повече пари от теб!!!
а той... той ти казва че си най- съваршенното нещо на света ...и не спича , а се мобилизира и след време вее те води с доходи... и тн ит.н
Възможно ли е????
За мен да!!!
Нищо че колата ти е зле и трябва як ремонт!!!
А аз много обичам пуканки....
PS.
За мен няма нищо по- красиво от това жената до мен да иска по- високи доходи и любов....
цитирай
12. saint - и още нещо...
27.04.2007 14:46
има мъже , които возят и със 200 коня:-)))))
цитирай
13. monalisa - Saint, де ги тия мъже? :-)))
27.04.2007 17:19
Евала, че не си тесногръд! И недей да бъдеш! Няма пък нищо по-хубаво и истинско от това двама души да се ценят взаимно без да водят война за надмощие или съревнование в дадено отношение. Не, че войната не е приятна сюжетна линия за развитие на взаимоотношенията....:-)
цитирай
14. saint - ехааааааааа
28.04.2007 18:51
не говоря за тесногръдо или дрън дрън...
Абе нали се сещаш има мъже, които возят с двеста коня стига да им слогаш по- добро гориво!!!(отношение)...
Та и оттук препрадка към некой пичове с ламарини по тях:
Има и войни , които не ползват доспехи...(не се крият зад нищо ), даже някак си мисля че са по- готини- не разчитат на лъскавото и мъжкарско- дрънчаштото- просто си се борят там...и всеки може да ги види
Наистина е мнооого важно според мен какво гориво слага една жена на мъжа до нея. Щото и като при колите ако жената сипва кофти горива двигателят се скапва- ... избушват сегмети и дрън дрън...
Понякога е важно за двигателите да се глезят, я с добавки , я с ви пауър-...
Иначе имам добре развит гръден кош;-)))))))))))))))
И търпение....
цитирай
15. ivoberov - Нежните му ламарини потъмняха от ...
03.05.2007 12:43
Нежните му ламарини потъмняха от сласт при допира на яките й женски ръце. Тя се наведе и с върха на езика си нежно целуна разпределителния вал, който тръпнеше от желание да разпредели движенията на всичките му застинали в радостна възбуда бутала.
- Бау-бау - прошепна тя в ауспуха му - остави ме да те водя, да те карам, да те форсирам, да те паркирам, да те изчуквам, да ти затягам кайките и да те водя на основен ремонт.
- Води ме, карай ме, чукай ме, лъскай ме, затягай ме, води ме на основен ремонт, ако трябва, само не ме мъчи по околовръстното, щото е пълно с дупки- каза той, прималял от любовна нега, а от ауспуха му се изтръгна сладостно ръмжене.
Иначе признанията са хубави. В смисъл искрени, забавни и поучителни.
Макар че има тепърва да страдаш и да си патиш
Няма значение, карай си ламаринения любовник с вътрешно горене.
Пожелавам ти още 231843 коня.
Не се подигравам, приятна си ми.
Само се шегувам
цитирай
16. ivanita - прочетох го
22.06.2007 17:32
и се оказва,че съм станала кучка.............не бях си лепила етикети ама............станала съм кучка след развода си(договорен по взаимно съгласие и с кадифени ръкавици).........и мисля ,че живея достойно и съм добър приятел на малкото си кученце...значи съм достойна кучка........а принципно нямам нищо против СЕБЕПОДОБНИТЕ от мъжки пол,ама те са изчезващ вид.
цитирай
17. анонимен - sila zaradi samata sila
29.06.2007 20:48
si e tochno macho-mislene - da poraztwrsim banichkite/muskulite.

da se radvash na sobstvenata si samodostatwchnost ne e prichina da prezirash kogoto i da bilo, ta dori i tova da e nenatisnat zvwnyasht. karay po-spokoyno na zavoyte. pri dwjd ima opasnost ot aquaplanning. no da znaesh, che makar na vseki 3 dni - chudo, to vsyako chudo e samo za 3 dni.

vwtreshniyat balance ne e ednokratno usilie, a swshto kato lyubovta i priyatelstvoto, ako sa iskreni, sa postoyanni. a kogato tozi balance zavisi ot vwnshna otpravna tochka - mwj, cigari, jeep, vse taya. prilicha na, no ne e.

ti si znaesh nay-dobre.

Ekaterina.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monalisa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 92135
Постинги: 19
Коментари: 111
Гласове: 464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930